כללי

דוח יום כדור הארץ הבינלאומי 2024

בישראל שנת 2024 דו"ח על פעילות אקולוגית נראה ומרגיש מנותק מהאתגרים שכולנו מרגישים בימים אלו. 

בתוך התקופה הארוכה, המתישה ורוויית העצב שאנחנו עוברים, אנחנו מאמינות שאת המשאבים העומדים לרשותנו יש להשקיע בהכי טוב שאפשר, כל אחד במקומו. אנג'לי הוקמה מתוך האמונה שאת צורת הייצור של תעשיית הטקסטיל יש לשנות, כתהליך טבעי מתוך התובנות ומחירים שהעולם שלנו יוצר. 

 התנועה הטבעית שלנו לבחור בייצור אקולוגי, בחומרים ברי קיימא, היא בחירה טבעית למתרגלי היוגה ולאנשים בכלל. הצורך של הגוף שלנו לנשום, להזיע, לווסת טמפרטורה מתאפשר רק עם לבישה של חומרים טבעיים. כיום יש מבחר מגוון בעל תכונות המאפשרות חיים נעימים בתוכם, לתירגול ואחריו.

מעולם לא התיימרנו לחנך או להתריס אבל כן להאיר את הנקודות הנעלמות לפעמים מין העין.

ממה עשויים הבגדים שאנחנו לובשים.

מי מייצר עבורנו.

מה המחיר של בגד בעלות נמוכה

מה היתרונות של תעשיה מעגלית 

ןהכי חשוב החיבור בין הגזרה-למוצר-לחומר הגלם המשובח, אתן גם מרגישות את זה. החיבור מנסה לכוון את המיתרים לצליל יותר מדוייק בכל קולקציה מחדש.

לכן השנה בנינו דוח מצומצם, שיאיר את הנקודות והבחירות שלנו בטקסטיל שילווה אותנו השנה.

השנה יש לנו תערובת מיוחדת שנכנסת לבגדי התרגול ולבדי החולצות  -תערובת של כותנה ממוחזרת וליוסיל ותערובת של כותנה אורגנית, ליוסיל ולייקרה לקולקציית התרגול. 

מהו בעצם בד הליוסיל?

טקסטיל טבעי שעשוי מעץ האקליפטוס לרוב. תהליך הייצור כולל שילוב של שבבי העץ עם  כימיקלים. התוצאה היא תאית גולמית נוזלית ודביקה. הממיסים האלה הם רק מכשיר לשנות את צורתו של העץ. התהליך מכונה "לולאה סגורה": זהו תהליך ייצור שאינו יוצר תוצרי לוואי מזיקים, הכימיקלים אינם רעילים וניתן לעשות בהם שימוש חוזר שוב ושוב, כלומר הם אינם משתחררים לסביבה לאחר סיום התהליך. הבד מתכלה תוך חודשים ספורים לעומת פריטים מבוססי פלסטיק שיכולים להגיע ל- 100 שנים להתפרקות ביולוגית.

  • טבעי רך וקל
  • טקסטיל בר קיימא עם תהליך ייצור אקולוגי וסביבתי.
  • סופג לחות יותר מכותנה
  • אינו קמיט
  • בד עמיד שמשלב חוזק וגמישות בצורה מלאה
  • מעולה לעור רגיש הסובל מגירויים, ומראה המזכיר משי
  • שרשרת ייצור:

שרשרת ייצור נציג בצורה מעגלית- בדומה למה שעשינו ליום האישה הבינלאומי, אולי מין חצים כאלה שמפנים מאחד לשני:

נקודת התחלה- 

יצירת ובחירת הטקסטיל – עובדות עם מפעלי טקסטיל באירופה ובונות את הבדים לקולקציות העתידיות. הטקסטיל הוא נקודת ההתחלה שלנו תמיד. המפעלים בעלי תקנים בינלאומיים, GOTS, סביבת עבודה הוגנת ללא כימיקליים-> 

מחקר עיצוב פיתוח- בסטודיו בתל אביב, בצוות איכותי שרואה את הלקוחות מולו יחד עם צרכים בהתאם לאקלים הישראלי->  מתפרה ישראלית- ייצור מקומי עם אילן והמתפרות בצפון שעובדות איתנו מתחילת הדרך- 15 שנה של ייצור מקומי איכותי, ללא פשרות->   דפוס דיגיטלי מקומי  (ללא מים וכימיקלים) שמוסיף אופי ייחודי לבדים ולקולקציות->  שיווק ומכירה ישראל בסטודיו ובחנויות שלנו עם הצוות שלנו ששמח לפרגן ולעזור ולהעביר את סיפור הקולקציות העונתיות בצורה הטובה ביותר.

טכנולגיות בעלות אפקט סביבתי הוגן ומתחשב: 

נושא ההדפסות שעלה מדרגה השנה בקולקציות.  רוב מוצרי האופנה שלנו קיבלו השנה ורסיה מודפסת במהדורה מוגבלת , ייחודית ומצומצמת.  ההדפסות נעשות בקורנית- חברה ישראלית עם פיתוח ייחודי של מדפסות דיגטליות וצבענים אקלוגים ללא שימוש במים לשטיפה אחרי הדפסה. הצבענים נספגים היטב בתוך הבדים הטבעיים ונהיים חלק ממנו. טכנולוגיות שמייצרות 0% בזבוז מים, חופש אומנותי ויכולת לחדש עבורכן בצורה קבועה דגמים קלאסיים ואהובים במיוחד, כמו המכנסי יסמין.

מוצרי עזר ותוספות:

בהמשך לשנה שעברה גם השנה ממשיכות את הקו לצימצום פסולת של תהליך הייצור, לעמוד באתגר לנצל את כל הבד, כולל שאריות הגזירה. כחלק מהרצון לנצל את המשאבים עד סופם התחלנו העונה לייצר תיקי בד לאריזת המוצרים- תיק שק לאירוזת מתנה אישיות, שמוסיפות תשומת לב לכל קנייה ומצליחות למנוע זריקה של שאריות בדים.

הסתכלות קדימה:

השנה אנחנו ממשיכות לקדם את מחלקת היד שנייה של אנג'לי, אחרי פרויקט מוצלח עם שנקר בשנה שעברה, בקורס מיוחד בו הפכנו פריטים ישנים לנייר אריזה, השנה יצאנו במהלך נוסף -איסוף יד שנייה מלקוחות ותיקים שמוזמנים להחזיר פריטים ולקבל נקודות למימוש על קולקציה חדשה. השנה נמשיך את מחלקת היד שנייה של אנג'לי, להפיח חיים או לעודד תרומה של בגדים שאינם נלבשים יותר אבל עדיין יכולים לשמח מישהו.