שלום לכולכן (בנים שימו לב, אנחנו מתכוונות גם אליכם. אנחנו כבר התרגלנו, מבטיחות, זה לא נורא).

אנחנו ב-anjaly עושות המון כדי שתקבלו בזמן את הבגדים שרכשתן וכדי שתהיה לכן חווית קניה נעימה. התקנון שלמטה בא לעשות סדר בדברים, אבל חשוב לנו שתדעו שאנחנו כאן לכל בעיה ועניין, ונשמח אם תפנו אלינו במייל או בטלפון במקרה והתגלתה בעיה במוצר, במשלוח, בחיוב או בכל דבר אחר. מבטיחות לעזור. [email protected]

פרטים כלליים

  1. מספר העוסק המורשה של אנג'לי הוא 028581767 וכתובת האתר היא anjaly.com. אם רכשתן בגדי anjaly מאתר אחר, דרך סוכן אחר או מעסק אחר, אין לנו אחריות על העסקה אבל נשמח לענות על שאלות ולנסות לעזור.
  2. כדי לבצע עסקה באתר אתן חייבות להיות בנות 18 ומעלה, להחזיק כרטיס אשראי בתוקף וכתובת מייל פעילה, או להיות בית עסק רשום.
  3. קנייה של מוצרים באתר מהווה הסכמה לכל תנאי התקנון.
  4. מחירי המוצרים כוללים מע"מ, ואינם כוללים משלוח.
  5. anjaly רשאית לשנות את מחירי המוצרים ותעריפי המשלוח ללא הודעה מראש. המחיר התקף ביחס להזמנה ספציפית הוא המחיר שהתפרסם בעת סיום תהליך ההזמנה ומסירת פרטי כרטיס האשראי.
  6. רישומי המחשב של anjaly בלבד הם האסמכתא לקיום עסקה ולנכונותן של פעולות באתר.
  7. anjaly עושה רבות כדי לוודא שתכני האתר, המידע שבו והתמונות יהיו שלמים ומדויקים. יחד עם זאת, חשוב להבהיר כי התמונות הן להמחשה בלבד, וכי אין ל-anjaly אחריות הנובעת מאי דיוקים או שגיאות שנפלו בתום לב.

משלוח וזמני הספקה:

  1. אנו שולחים באמצעות חברת שליחויות שמתחייבת לאספקה תוך 5 ימי עסקים ומספקת לרוב תוך יומיומיים. אין לנו אחריות על עיכוב שנגרם בגלל חברת השליחויות.
  2. חברת השליחויות תביא את החבילה לכתובת האחרונה שעדכנתם באתר בעת הקנייה.
  3. חברת השליחויות תתאם מראש את מסירת החבילה.
  4. במידה והכתובת נמצאת מחוץ לאזור החלוקה של חברת השליחויות, תשלח החבילה דרך דואר ישראל בתיאום איתך.
  5. במידה והמשלוח הגיע ליעדו לאחר תיאום, אך הלקוחה לא הגיעה לאיסוף, החבילה תוחזר ל-anjaly ויתואם מועד הספקה חדש. עלות המשלוח החוזר תהיה 35 ₪.

הרשמה לאתר וביצוע הזמנות באתר

  1. רכישת מוצרים תתבצע על ידי מזמינה רשומה באמצעות מילוי טופס הזמנה המופיע באתר. יש למלא את כל הפרטים המבוקשים בצורה מדויקת כדי לבצע הזמנה. אם יימסרו פרטים שגויים לא נוכל להבטיח שהמוצרים יגיעו ליעדם. במקרה שהמוצרים יחזרו אלינו בגלל פרטים שגויים, תחויב המזמינה בדמי משלוח וטיפול.
  2. anjaly מתחייבת לא לעשות בפרטי המזמינה כל שימוש למעט זה הנדרש לצורך ביצוע ההזמנה ומסירת המוצרים.
  3. פרטי ההזמנה כפי שהזינה המזמינה בטופס, ורישום העסקה במחשבי anjaly הם ראיה סופית לנכונות הפעולה. אם העסקה לא תאושר על ידי חברת האשראי, תקבל המזמינה הודעה ויתואם אמצעי תשלום אחר.
  4. אישור פעולת הרכישה מותנה בזה שהמוצר קיים במלאי מחסני anjaly במועד האספקה המבוקש ובמועד ההזמנה. אם לא צוין כי המוצר אינו קיים במלאי והמוצר לא הורד מהאתר עד למועד ביצוע ההזמנה, לא תהיה anjaly מחויבת במכירת המוצר ולמזמינה לא תהיה כל תביעה בעניין זה בגין כל סוג של נזק, בין נזק ישיר או נזק עקיף אשר נגרם לרוכש ו/או לצד ג'.
  5. ייתכנו מצבים בהם על אף שפריט מסוים מוצג כקיים במלאי, בפועל לא ניתן לספק אותו. במקרה זה anjaly תציע למזמינה מוצר חלופי שווה ערך למוצר שהוזמן, ואם המזמינה לא תהיה מעוניינת במוצר החלופי – העסקה תבוטל.
  6. anjaly תהיה זכאית שלא לאשר הזמנה מכל סיבה שהיא ולפי שיקול דעתה הבלעדי.

ביטול עסקה ומדיניות החזרת מוצרים

  1. סעיף זה כפוף לחוק הגנת הצרכן התשמ"א 1981 ולתקנותיו.
  2. בידי המזמינה בלבד לבטל את ההזמנה שנעשתה בכל אחד מהמקרים והתנאים הבאים:
  • ביטול העסקה לפני שליחת המוצר למזמינה יהיה ללא חיוב נוסף, ויוחזרו לה הכספים ששילמה בגין העסקה כולל דמי המשלוח.
  • במקרה של ביטול עסקה לאחר שנשלח המוצר אל המזמינה ולאחר קבלת הסחורה במחסני anjaly, יינתן זיכוי כספי בניכוי עלות המשלוח ובניכוי 5% מערך העסקה.

הזיכוי יינתן בתנאי שהמוצר יוחזר ללא שימוש ו/או פגם ו/או נזק – ועם החשבונית והתווית עליו כפי שהתקבל. במידה והמוצר הוחזר שלא כאמור בסעיף זה, המזמינה לא תזוכה. anjaly תהיה בעלת שיקול הדעת הבלעדי בעניין מצב המוצר המוחזר. ניתן להחזיר את הפריט – שלא נעשה בו שימוש, באריזתו המקורית, כאשר התווית מחוברת לבגד – תוך 14 ימים מקבלתו.

  1. זיכויים יועברו אך ורק לאמצעי התשלום בו בוצעה הרכישה, בניכוי 5% דמי ביטול
  2.  כל זיכוי יועבר לכרטיס האשראי בו בוצעה ההזמנה בלבד, ובהתאם ללוחות הזמנים ולנהלים של חברת האשראי.
  3. פריטים שנרכשו במסגרת מבצעים ו/או סוף עונה , ניתנים להחזרה תוך 7 ימים מיום קבלתם.
  4.  אופן החזרת המוצרים – המזמינהתשלח את המוצר חזרה בדואר רשום, כפי שמפורט בעלון המצורף לכל חבילת משלוח.
  5. אין אפשרות להחזיר או לבטל יותר משתי עסקאות ברציפות, אלא אם המוצר פגום.
  6. במידה והלקוחה לא הודיעה על פגם כלשהו במוצר תוך 24 שעות מיום קבלתו, הדבר מהווה אישור כי המוצר תקין ושלם וללקוחה או למזמינה לא תהיה כל טענה כנגד החברה או האתר לקיומו של פגם במוצר.
  7. פריטים בסייל או בסוף עונה ניתנים להחלפה בלבד. לא יינתן זיכוי כספי אלא זיכוי לחנות או לאתר.

אחריות

  1. anjaly ו/או הנהלת האתר ו/או מי מטעמם לא יהיו אחראים ולא יישאו בכל נזק ישיר, עקיף, תוצאתי או מיוחד, שיגרם למשתמשת ו/או לגולשת ו/או למזמינה ו/או לצד שלישי, כתוצאה משימוש או רכישה באמצעות האתר, שלא על פי תקנון זה.
  2.  anjaly לא תישא באחריות כלשהי העולה על ערך הבגד/מוצר הנרכש וכן בכל נזק שאינו ישיר ו/או נזק תוצאתי.
  3.  anjaly אינה אחראית לנזקים שייגרמו משימוש שלא בהתאם להוראות, כגוןכביסה או כל שימוש אחר בבגד.
  4.  anjaly לא תהיה אחראית לעיכובים באספקת המוצרים כתוצאה מאירועים שאינם בשליטתה, כדוגמת תקלות, שביתות, אסונות טבע, תקלות במערכת המחשוב או במערכות הטלפונים שיפגעו בהשלמת תהליך הרכישה או תקלות בשירות הדואר האלקטרוני.

זכויות יוצרים

  1. כל זכויות הקניין הרוחני, לרבות זכויות היוצרים, הדגמים, השיטות והסודות המסחריים, הנם רכושה של anjaly בלבד. זכויות אלה חלות, בין השאר, על הנתונים באתר, רשימת המוצרים, תיאור ועיצוב הבגדים וכל פרט אחר הקשור להפעלתו.
  2. אין להעתיק, לשכפל, להפיץ, למכור, לשווק ולתרגם מידע כלשהו מהאתר, לרבות סימני מסחר, נתונים, תמונות וטקסטים, עיצוב בגדים, תמונות הבגדים וכיוצא בזאת, בלא קבלת רשותה של anjaly מראש ובכתב.
  3. השם  anjaly וכן שם המתחם (domain name) של האתר, סימני המסחר הם כולם רכושה של anjaly בלבד. אין לעשות בהם שימוש בלא קבלת הסכמתה בכתב ומראש.
  4. אין להציג תכנים מהאתר בכל דרך שהיא – ובכלל זה באמצעות כל תוכנה, מכשיר, אביזר או פרוטוקול תקשורת – המשנים את עיצובם באתר או מחסירים מהם תכנים כלשהם ובפרט פרסומות ותכנים מסחריים.

מדיניות פרטיות

  1. מסירת הפרטים האישיים בטופס ההזמנה נעשית עפ"י רצונו של המזמין ובהסכמתו. מילוי הפרטים מעיד על הסכמתו של המזמין למסירה.
  2. anjaly אינה אוגרת מספרי כרטיסי אשראי במחשבים שלה ומתחייבת לא לעשות שימוש בפרטי הלקוחות הרשומים באתר אלא לצרכי תפעול האתר בלבד.
  3. anjaly נוקטת באמצעי זהירות על מנת לשמור על סודיות המידע. במקרים שאינם בשליטתה או הנובעים מכוח עליון, anjaly לא תהיה אחראית לכל נזק מכל סוג שהוא, עקיף או ישיר, שייגרם למזמינות ו/או למי מטעמן אם מידע זה ייאבד או אם יעשה בו שימוש לא מורשה.
  4. הנהלת האתר עושה מאמץ לספק למזמין שירות תקין ובאיכות גבוהה. יחד עם זאת, הנהלת האתר אינה מתחייבת שהשירות באתר לא יופרע, יינתן כסדרו או בלא הפסקות, יתקיים בבטחה וללא טעויות, ויהיה חסין מפני גישה בלתי-מורשית למחשבי הנהלת האתר, נזקים, קלקולים, תקלות או כשלים – לרבות תקלות בחומרה, בתוכנה או בקווי התקשורת לאתר – אצל הנהלת האתר או אצל מי מספקיה.
  5. הנהלת האתר לא תישא בכל אחריות ביחס להודעות שיתקבלו או שיישלחו באמצעות האתר (לרבות הודעות שישלחו ללקוחות ע"י משתמשים אחרים באמצעות שירותי האתר), תוכנן של הודעות כאלה או כל קובץ מחשב שיצורף להן, פעולתו של כל קובץ כאמור, השפעתו על מחשב המשתמש וכל נזק, אובדן,עוגמת נפש וכיו"ב ותוצאות, ישירות או עקיפות, שייגרמו למשתמש או לכל צד שלישי בשל הודעות שיתקבלו באמצעות שירותי האתר או יישלחו באמצעותו.