כללי

ארוחת חג עם תמרה אהרוני

ערב ראש השנה מתקרב , וזה בדיוק הזמן שמתחילים לראות ניצנים של עונה חדשה, אפשר לראות חצבים פורחים, החושך מתחיל להקדים, וקרירות נעימה מגיעה בסוף היום.עונה חדשה זה הסימן להתחלות חדשות, בכל תחום שרק אפשר:)  אנחנו תמיד מחפשות לחדש, לכוון מסלול מחדש ולמקד את הבחירות והמעשים שלנו. כבר כמה עונות שאנחנו מצלמות נשים, לקוחות וחברות, החלטה חשובה שהולכת ומתחזקת לאורך הזמן, במסגרת רוח החג והמשפחה שמחנו מאד לפגוש את תמרה אהרוני, לבשל יחד ולתת לעונה החדשה של הבגדים שלנו חיים אמיתיים של בית ומשפחה מהממת במיוחד.

אז נעים מאד, תמרה אהרוני: ״אכלנית, בשלנית, נהנתנית, בלוגרית, אדריכלית, אמא של יולי ונורי, אוהבת ים, אודם אדום, סיבובים בשוק ולטייל בעולם״ (מדף האינסטגרם של תמרה )

נפגשנו להכין משהו טעים לחג, בבית בלב תל אביב, לדבר קצת על חגים והתחלות חדשות, מפגשים משפחתיים ביתיים ואירוח שמרחיב לבבות

ואם תהיתם מה לובשים לערב חג- אז תמרה בחרה את הבגדים הפייבוריטים עלינו בסטודיו- רשימה מלאה מחכה בסוף הבלוג

 

שם: תמרה אהרוני

גיל: 35

מאיפה אני: תל אביב

מתי נכנסתי למטבח לראשונה: לפני 35 שנים! אני במטבח מגיל 0, ומבשלת ממש מאז ועד היום.

ארוחת חג משפחתית בשבילי זה מוגזם אך שגרתי (: אנחנו עושים המון ארוחות משפחתיות (כל שישי וכל חג), הארוחות חג גדולות מאוד, רק המשפחה היא כ 25 איש ותמיד יש עוד נספחים ואורחים. אני רגילה לבשל לכמויות גדולות של אנשים וגם אוהבת את זה מאוד ובכללי אוהבת לארח!

אז חג מבחינתי הוא עוד סיבה למסיבה, או יותר נכון סיבה לארוחה

מה אני אוהבת לבשל: ממש הכל! אני אוכלת הכל ולכן גם מבשלת הכל… אני אוהבת להתנסות במטבח (מי שאמר שאסור לשחק עם אוכל ממש טעה!) ולנסות מתכונים חדשים, אבל גם אוהבת לחזור תמיד לקלאסיקות או למאכלים האהובים עלי או על בני הבית.

מה הדבר שאני הכי אוהבת לאכול? אני טורף כל (: אוהבת לאכול הכככככככל (חוץ מבצל חי). אני בחורה של גם וגם, לא יכולה לבחור רק מאכל אחד (או צבע אחד או בגד אחד או סרט אחד)

.את כל המתכונים שלי אפשר למצוא בבלוג שלי simply cooking

אז מה הכנו? מנה ראשונה- קרפציו תאנים מ-3 מרכיבים (מנה הברקה, הכי קלה להכנה והכי טעימה שיש. מעולה לאירוח החג, אבל גם מפנקת ביום יום)

טארט תפוחים שיעלה ממש בקרוב לבלוג, והמלצה שווה לקינוח מנצח:

פאי תפוחים הולנדי עם רוטב טופי מושלם

 

 

אאוטפיטים לבנים: חולצת גולף לבנה, טטרה מכופתרת לבנה

מכנסיים: טטרה שחורים, פיקה אפורים

גופיית במבוק פתוחה

טישרט מודפסת מהדורת חג Seeds

ימים אחרונים להטבת ספטמבר- 100 שח מתנה בקנייה מעל 500 שח לחברות של אנג'לי בלבד:) אל תשכחו להתחבר בקופה וההטבה תופיע אוטומטית בצ'ק אאוט